Stap 1: Inleidend gesprek

Een eerste lijnsadvies is steeds gratis en vrijblijvend.

Overweegt u te starten als zelfstandige, dan zit u vaak met heel wat vragen.
Wij werken voor u een vrijblijvende financiële simulatie uit zodat u vooraf weet of deze belangrijke stap in uw carrière een goede beslissing is.

We overlopen samen de voor- en nadelen en kijken welke rechtsvorm de meest voordelige manier is om van start te gaan.

Stap 2: Digitaal en efficiënt

Wij streven ernaar dat onze klanten zo eenvoudig mogelijk hun documenten kunnen aanleveren.
Voor elke klant maken we een digitale brievenbus aan. Hierdoor kan er op zelf gekozen momenten op een eenvoudige manier de administratie worden bijgewerkt en houden wij als gecertificeerde (fiscale) accountants de vinger aan de pols.

We voorzien in de nodige software waarmee u heel eenvoudig uw volledige de boekhouding kan opvolgen. Verder kan u ook gemakkelijk uw verkoopfacturen opmaken, betalingen van klanten nazien, zelf betalingen uitvoeren/opvolgen.

Stap 3: Duidelijke analyses en visuals

Na verwerking van de boekhouding maken we een overzichtelijk dashboard op waarbij de resultaten visueel worden voorgesteld. Hierbij krijgt u een goed zicht op uw omzet, kosten en winst alsook op de geraamde belastingen.

We overlopen deze digitale rapporten samen en kunnen eenvoudig prognoses maken. Met een druk op de knop kunnen we elke factuur opnieuw raadplegen.

Met de visuals kan u snel zien hoe uw omzet/kosten evolueren t.o.v. vorig jaar. Of kan u eenvoudig zien wat er er gebeurt met het geld van het bedrijf (vb. investeringen, beleggingen, etc.).

Stap 4: Optimaliseren

Fiscale optimalisatie is onze passie en is onze hoofdprioriteit.

We maken periodieke rapporten op en kunnen aan de hand van heldere prognoses een accurate inschatting maken van het te verwachten resultaat. We overlopen steeds samen met U de verschillende optimalisatiemogelijkheden en werken proactief.

Wij streven naar 100% digitaal

  • Uw cijfers binnen handbereik, op elk moment
  • Online inzicht in uw cijfers
  • Alles digitaal (indienen aangiftes en jaarrekeningen, rapportage, mogelijkheid web meeting)
  • Automatische koppeling met banken (Billit)

Alle voordelen op een rij

  • Gratis kennismakingsgesprek om advies in te winnen over fiscaliteit en de voordelen/nadelen van zelfstandig zijn.
  • Begeleiding voor ambitieuze starters waarbij we een financieel plan uitwerken en nazien of uw project financieel haalbaar of interessant is.
  • We hebben een heel persoonlijke aanpak. Proactief advies en klantenservice staan hierbij voorop. In onze dienstverlening zijn alle adviezen steeds inbegrepen.
  • Voor veel klanten zijn we een onafhankelijk klankbord. We overlopen de pro’s en contra’s en de haalbaarheid van uw projecten. Dit kan gaan om de aanwerving van een nieuw personeelslid, belangrijke investering, overname, financiering ,… .

  • We focussen vooral op de fiscale optimalisatie van uw bedrijf. Hoe kan u volledig legaal minder belastingen betalen. Dit op verschillende vlakken van de fiscaliteit (personenbelasting, vennootschapsbelasting, btw, sociale bijdragen).
  • Periodieke opvolging / visuele rapporteringen met persoonlijke besprekingen.
  • We werken volledig digitaal zodat we kort op de bal kunnen spelen en u heel transparant inzage hebt in de opgemaakte rapporteringen.

Eerste kennismaking

Eerste kennismaking is steeds vrijblijvend en kosteloos.

Win bij ons advies in over fiscaliteit en ga na of VDVAccountants een meerwaarde kan betekenen voor uw bedrijf.

Onze visie en waarden

  • De klant staat steeds op eerste plaats. In alles wat we doen proberen we zo correct mogelijk te zijn.
  • We streven ernaar zo efficiënt mogelijk te werken. Zowel voor de ondernemer als voor onszelf. Hierbij stellen we de klant alle nodige tools ter beschikking om de administratie aan te leveren en op te volgen.
  • We maken goed leesbare visuele rapporten op met een overzicht van de evolutie van de cijfers en de te verwachten winst.
  • We zijn gespecialiseerd in Accountancy/Fiscaliteit. Elke klant bekomt steeds een onafhankelijk advies. Als advieskantoor hebben we geen enkele verplichting of binding met firma’s die actief zijn in de wereld van bank- / financiewezen, verzekeringen, beleggingen, sociale secretariaten, notarissen, revisoren, … .
  • We starten vanuit de boekhouding om te komen tot een globale fiscale optimalisatie. Elk dossier is specifiek maatwerk en alle adviezen worden persoonlijk met de klant uitgewerkt.
  • De medewerkers worden continue goed opgeleid zodat ze steeds proactief uw dossier kunnen opvolgen.

Over VDV accountants

Als Gecertificeerde (fiscale) Accountants zijn we een vooraanstaand zelfstandig kantoor in de regio van Aalst en Gent. We werken met een gemotiveerd team en bestaan reeds meer dan 20 jaar!

Institute for Tax Advisors and Accountants (ITAA)

Klantenservice staat hierbij voorop en we streven naar een heel persoonlijke aanpak.

Wij zijn lid van het Institute for Tax Advisors and Accountants (ITAA). Ons kantoor is een dynamische organisatie die zich heeft gespecialiseerd in fiscale adviesverlening en boekhoudkundige dienstverrichtingen voor alle zelfstandigen en KMO’s.

Meet us

Meet Pieter Devloo

CEO

Pieter Devloo studeerde af als licentiaat Economische Wetenschappen aan de Universiteit Gent met grote onderscheiding.
Vervolgens specialiseerde hij zich verder in de fiscaliteit aan de Fiscale Hogeschool met grote onderscheiding. Zijn beroepsloopbaan begon hij bij het Ministerie van Financiën en na een hele reeks examens oefende hij de functie van ea. inspecteur (diensthoofd) uit bij de dienst taxatie vennootschappen. Na ruim 7 jaar ervaring verliet hij het Ministerie.


In 2000 werd hij erkend Belastingconsulent en kort nadien erkend Accountant. Op 27 april 2002 behaalde Devloo Pieter een prijs als laureaat voor een examen georganiseerd door het Instituut van Accountants & Belastingconsulenten waaraan meer dan 1000 kandidaten deelnamen.

Meet the team

Bij VDVAccountants werken een groep van gemotiveerde medewerkers, waaronder gecertificeerde (fiscale) accountants, ITAA-stagiairs, fiscaal opgeleide collega’s en 2 administratieve medewerkers. Samen streven we ernaar om onze klanten te voorzien van de best mogelijke fiscale en boekhoudkundige dienstverlening.

Deze werkkrachten kan u terugvinden in het kantoor te Vlierzele waar u ons kan bereiken via het algemeen nummer (053/77.66.66).